הכדאיות בפרסום על מוצרים
הכדאיות בפרסום על מוצרים מוכיחה עצמה בכל הזדמנות -מאז ימי קדם ידוע כי הבאת שי ומתנה יוצרת אוירה חיובית וקשר בין בני אדם , בעידן המודרני כיום ידוע ונהוג בעסקים לתת מתנות לעידוד ולקידום מכירות .אחד הדברים הנפוצים בין היתר בשני העשורים האחרונים הוא הפרסום על גבי המתנות הללו תוך החדרת מסרים שיווקיים והפצת הלוגו,שם העסק ופרטיו .נושא הפרסום הופך חלק בחשיבה האסטרטגית של כל עסק ומסייע בהגדלת נפח המכירות. יש לראות בפרסום השקעה מניבה ולא רק הוצאה.
המכירה כמותית בלבד לחברות , עסקים וגופים מוסדיים - אין אפשרות מכירה ליחידים !!!